საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

22 окт. 2014 г.

ნახატების კონკურსი "მე მიყვარს რუსთავი"

ქალაქ რუსთავის ნიკოლოზ ბარათაშვილის სახელობის ბიბლიოთეკამ, რუსთავ ქალაქობასთან დაკავშირებით გამოაცხადა ხატვის კონკურსი თემაზე "მე მიყვარს რუსთავი", სადაც აქტიურად ჩაერთვნენ ჩვენი სკოლის დაწყებითი კლასების მოსწავლეები. კონკურსში მონაწილეობისათვის გადაეცათ სიგელები მოსწავლეებს და მათ პედაგოგებს.
დაჯილდოვდნენ:  მე-2 ა კლასის დამრიგებელი ნინო ჯიმშელაძე, მოსწავლეები: თამთა ვაზაგაევი, მარიამი მამულაშვილი, ელენე ბერბიჭაშვილი, მარიამ ზაქარიაშვილი.
მე-2 ბ კლასის დამრიგებელი თეა შუბითიძე,მოსწავლ;ეები:  ქეთი რაზმიშვილი
მე-3 ბ კლასის დამრიგებელი ირმა წინწალაშვილი, მოსწავლე: ნინო ჯუღელი, მარიამ მარუშაშვილი, ნინო ყავრელიშვილი, გრიგოლ თურქაძე, ნია შათირიშველი, საბა ტურქაძე.
მე-3 გ კლასის დამრიგებელი ირმა ოსიტაშვილი. მოსწავლები: ანი სიფრომაძე და ნათია ბარიხაშვილი.
4გ კლასის დამრიგებელი მანანა ბოსტოღანაშვილი, მოსწავლეები: გიორგი კიკილაშვილი, ანჯელა ვორონინი, საბა შეროზია, მარიამ შეროზია, ანა ანდრიანოვა. 






0 коммент.:

Отправить комментарий