საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

11 апр. 2016 г.

ფიზიკის ვიქტორინა

29 მარტს ფიზიკის მასწავლებლებლების ნელი ღოლიჯაშვილის და ალინა შალამბერიძეს  ინიციატივით ჩატარდა  ვიქტორინა ფიზიკაში  მე-8 ა; მე-8 ბ; მე-8 გ კლასების გუნდებს "სკოპეო"; "კრისტალი" და "ატომი"-ს შორის. ასევე  აქტიურად იბრძოდნენ გამარჯვებისათვის გუნდების გულშემატკივრები.
ვიქტორინა 7 ტურისგან შედგებოდა. გათვალისწინებული იყო "შერკინება" კაპიტანებისათვის. საუკეთესო იყო მე-7 ა კლასის მოსწავლე ნიკოლოზ ნიკვაშვილი. გამოვლინდნენ საუკეთესო გულშემატკივრები: მე-7 ა კლასი გიორგი ბარბაქაძე, მე-7 ბ ლევან ლაფაური, მე-8გ კლასი ხატია გრიგალაშვილი.
ვიქტორინა დასრულდა შედეგით:
პირველი ადგილი - მე-8 ბ კლასი
მეორე ადგილი - მე-8 ა კლასი.

ვიქტორინამ მოსწავლეთა ინტერესი და მოწონება დაიმსახურა.

გამარჯვებულები დაჯილდოვდნენ სიგელებით.











































0 коммент.:

Отправить комментарий