საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

29 мая 2016 г.

შეჯიბრი ჭადრაკში

მეორე წელია რუსთავის #20 საჯარო სკოლა მასპინძლობს  შეჯიბრს ჭადრაკში, რომელის ორგანიზატორი პედაგოგი კახა ძინძიბაძეა.
წელს შეჯიბრი საქართველოს დამოუკიდებლობის დღეს მიეძღვნა. მონაწილეობას რუსთავის #4, #5, #20, #21, #23 და #24 საჯარო სკოლების მოსწავლეები იღებდნენ.
შეჯიბრი დაძაბული და საინტერესო გამოდგა. მონაწილეობდა 30 მოსწავლე. გამოვლინდა გამარჯვებულები.
 I ადგილი 
1. გიორგი ფუტკარაძე - რუსთავის #4 საჯარო სკოლის მე-3 კლასის მოსწავლე
2. გიორგი ქურდაძე - რუსთავის #24 საჯარო სკოლის მე-5 კლასის მოსწავლე
3. დავით ლომიძე -  რუსთავის #24 საჯარო სკოლის 1-ლი კლასის მოსწავლე
II ადგილი 
1. ალექსანდრე გელიაშვილი - რუსთავის #20 საჯარო სკოლის მე-3 კლასის მოსწავლე
2. გიორგი ხარებავა -  რუსთავის #4 საჯარო სკოლის მე-3 კლასის მოსწავლე
3. დავით ქარქუსოვი - რუსთავის #4 საჯარო სკოლის მე-2 კლასის მოსწავლე
III ადგილი 
1. მარიამ ლოლაშვილი -  რუსთავის #4 საჯარო სკოლის მე-3 კლასის მოსწავლე
2. ნიკა მამნიაშვილი - რუსთავის #4 საჯარო სკოლის მე-2 კლასის მოსწავლე
3. გიორგი ნინუა - რუსთავის #20 საჯარო სკოლის მე-2 კლასის მოსწავლე
4. თორნიკე ხუროშვილი - რუსთავის #4 საჯარო სკოლის მე-5 კლასის მოსწავლე
5. ალექსანდრე ზაქარაშვილი - #11 ბაღის აღსაზრდელი 
6. მარიამ ზედგინიძე - რუსთავის #4 საჯარო სკოლის 1-ლი კლასის მოსწავლე
ყველა მონაწილე დაჯილდოვდა რუსთავის #20 საჯარო სკოლის დირექციისაგან სიგელებით.





0 коммент.:

Отправить комментарий