საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

26 дек. 2016 г.

ვიქტორინა ისტორია-გეოგრაფია

23 დეკემბერს მე-9 კლასებში ჩატარდა ვიქტორინა ისტორია-გეოგრაფიაში.
ვიქტორინა ჩატარდა 3 ეტაპად. მესამე ტურის შემდეგ გამოვლინდა გამარჯვებული მე-9 გ კლასი (17 ქულა). 9 ბ და 9 ა კლასები თანაბარი ქულებით (16-16 ქულა). შესაბამისად ჩატარდა ბლიც ტური მე-2 ადგილის გამოსავლენად. 
ბლიც ტურში მონაწილეობა მიიღეს მხოლოდ კაპიტნებმა.
9ა კლასი კაპიტანი - ნიკოლოზ ნიკვაშვილი
9ბ კლასი კლაპიტანი გუჯა გვილავა
გამარჯვება მოიპოვა მე9 ა კლასის კაპიტანმა ნიკოლოზ ნიკვაშვილმა. 
მოსწავლეებმა გამოავლინეს მაღალი ცოდნის დონე, იყვნენ მოტივირებული და სურვილი გამოთქვეს მსგავს ღონისძიებებში ჩართვის სურვილი. 
ვიქტორინი შედეგებია ასეთია :
I- ადგილი  მე9 გ კლასის ჯგუფი " ტრავესტინი"
II - ადგილი მე- 9 ა კლასის ჯგუფი "გორდა"
III ადგილი მე 9 ბ კლასის ჯგუფი " ტრონი"
ვიქტორინა ესწრებოდნენ გულშემატკივარი კლასელები. (დამრიგებლები ნ. პაპალაშვილი, ქ. ფოფხაძე)
ჟუირის შემადგენლობა: ისტორიის პედაგოგები: ნ. ბიძინაშვილი, ე. მამუკელაშვილი.
დირექციის წარმომადგენელი - ქალბატონი მანანა ჯიმშელაძე.
ვიქტორინა მოამზადა, გეოგრაფიის მასწავლებელმა ზაზა ჯალიაშვილმა და ისტორიის მასწავლებელმა ე.შიუკაშვილმა 









0 коммент.:

Отправить комментарий