საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

20 мар. 2017 г.

,გმირთა ვარამი’’

          2017 წლის 28 თებერვალს რუსთავის მე-5 საჯარო სკოლაში ჩატარდა კონკურსი: ,,ჩვენ ვკითხულობთ ,,გმირთა ვარამს’’(ავტ. ლევან გოთუა), რომლის ინიციატორი და პროექტის ავტორიცაა მე-2 საჯარო სკოლის დირექტორი და ქართული ენისა და ლიტ. მასწავლებელი ქ-ნი ლალი ნაზღაიზე.
   კონკურსი გაიმარტა 3 ეტაპად. მასში მონაწილეობდა ქ. რუსთავის სხვადასხვა სკოლიდან შემდგარი  12 გუნდი.(საკუთარი სახელწოდებით); ჩვენი, მე-20 საჯ. სკოლის სახელით ასპარეზობდა გუნდი ,,გრემი’’, რომელსაც წარმოადგენდნენ მოსწავლეები:
1თამარ ნიკვაშვილი.(გუნდის კაპიტანი)xაკლ.
2. მარიამ ბრეგვაძე (xაკლ.)
3.ნინო ბრეგვაძე (xა კლ.)
4.მარიამ მეგრელი(xა კლ.)
5.ნანი თურქაძე(VIIIბ კლ.)
6.თამარ წიქარიშვილი (VIIIბ კლ.)

დაძაბული ასპარეზობის შემდეგ  Iადგილი დაიკავეს მე-2 და მე-4 საჯ. სკოლის მოსწავლეებმა, ხოლო მე-2 ადგილი წილად ხვდათ ჩვენს მოსწავლეებს(მე-20 საჯარო სკოლას); 


0 коммент.:

Отправить комментарий