საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

10 дек. 2014 г.

ფიზიკის კონფერენცია

28 ნოემბერს ფიზიკის კაბინეტში ჩატარდა კონფერენცია
თემაზე "აღმოჩენები, რომლებმაც შეცვალეს მსოფლიო" 
კონფერენციაში მონაწილეობა მიიღეს მე-9 ა და მე-9 ბ კლასის მოსწავლეებმა. კონფერენციას ესწრებოდნენ სკოლის ადმინისტრაციის წარმომადგენლები და პედაგოგები.




მე-9 ა კლასის მოსწავლემ თამთა ქიმბარიშვილმა ისაუბრა ადამიანის მიერ ატომის ენერგიის მიღებაზე, ყურადღება გაამახვილა მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე, მოსწავლეებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები აღნიშნული საკითხის ირგვლივ.
მე-9 ა კლასის მოსწავლემ მარიამ ზაველურმა ისაუბრა ხელოვნური თანამგზავრების მნიშვნელობაზე.
მე-9 ა კლასის მოსწავლემ ოთარ გვიმრაძემ და ვლადიმერ ხუროშვილმა საინტერესოდ წარმოადგინეს ტელევიზორისა და კომპიუტერის შექმნისა და განვითარების ისტორია.

მე-9 ბ კლასის მოსწავლეებმა საბა გაფრინდაშვილმა და ლუკა ნებიერიძემ წარმოადგინეს პრეზენტაცია "ნობილის პრემიის ლაურიატები"
აქტიური მსმენელის ნომინაციაში გამიმარჯვა მე-10 ა კლასის მოსწავლემა ინგა ალავიძემ.
დამსწრე პედაგოგებმა დადებითად შეაფასეს მოსწავლეთა ნამუშევრები. კონფერენციის ორგანიზატორმა ფიზიკის მასწავლებელმა ნელი ღოლიჯაშვილმა მადლობა გადაუხადა მოსწავლეებს და სტუმრებს კონფერენციაში მონაწილეობისათვის 

0 коммент.:

Отправить комментарий