საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

29 апр. 2015 г.

ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის კვირეული

                                       ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრა
                                        ქართული ენის კვირეულის ანალიზი
ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრაზე 15.04-დან 24.04-ის ჩათვლით ჩატარდა კვირეული.
15 აპრილს ---კლასებში(5-11კლ.) ჩატარდა საუბრები ქართული ენის, როგორც სახელმწიფო ენის როლისა და დანიშნულების შესახებ.
ქართული ენისა დალიტერატურის მასწავლებელმა მანანა წერეთელმა გამოაკრა წარწერები: სწორია- არასწორია.
კლასებში დაიწერა კალიგრაფიული ნაწერები საკონკურსოდ.
16 აპრილს---სკოლის დერეფნებში გამოიკრა გაზეთები.
კლასებში (5-11კლ.) ჩატარდა წერები თემებზე:“სიტყვა- ფრთიანი, ნაპერწკლიანი“ და „ო,ენავ ჩემო“.
17 აპრილს---ჩავატარეთ მხატვრული კითხვის კონკურსი5-10 კლასებში. კონკურსში მონაწილეობა მიიღო  თხუთმეტმა მოსწავლემ:
მე-5 კლასებიდან-ლილე ოხანაშვილმა, ეკეტერინე ხაჭაპურიძემ, ნანი ღრუბელაშვილმა(5აკლ. მასწავლებელი მარინე მიმინოშვილი), თევდორაშვილმა თამაზმა და ბეჟუაშვილმა ნიკოლოზმა(მე-5 ბ კლ მასწავლებელი ნანა დათაშვილი)
მე-6 კლასებიდან--ლუკა ფილაშვილმა,  გიორგი ნოზაძემ( მე-6კლ. მასწავლებელი მარინე ტაბატაძე), ხეხელაშვილმა ვიკამ,თურქაძე ნანიმ, წიქარიშვილმა თამარმა, პაქსაშვილმა სალომემ, ალავიძე ნიამ(მრ-6 ბ კლ, მასწავლებელი მაყვალა ბერძენიშვილი).
მე-7 კლასებიდან --კაპანაზე ლანამ და ქეთი მაღრაძემ(მე-7კლ. მასწავლებელი მარინე ტაბატაძე).
მე-10 კლასიდან ინგა ალავიძემ (მე-10კლ, მასწავლებელი მანანა წერეთელი).

20 აპრილი--- მესამე სართულზე გამოიფინა მე-8 ა კლსელი დიანა ბადალიანის  ნამუშევრები(მზია ალთუნაშვილი).
21 აპრილს---გაკეთდა სტენდი „დავიცვათ ქართული ენის სიწმინდე“, რომელზეც მე-8 კლასის მოსწავლეებმა შემოგვთავაზეს საინტერესო გამოფენა (მასწავლებელი მზია ალთუნაშვილი).
22 აპრილს ----სააქტო დარბაზში ჩატარდა ღონისძიება:“ვაჟა-ფშაველა-მთის არწივი“ მე-6ა კლასის ძალებით.(მ.ტაბატაძე).მათ წარმოადგინეს სლაიდ-შოუ,წაიკითხეს ვაჟას ბიოგრაფიიდან ადგილები.მისი შეოქმედებიდან გააცოცხლეს ბუნების სურათები. წაიკითხეს ნაწყვეტები :“ია“ ,მთის წყარო“,’შვლის ნუკრის ნაამბობი“, „ხმელი წიფელი“, ფესვები“,“ტყე ტიროდა“,“მთანი მაღალნი“ და სხვ.მოსწავლეებმა წაიკითხეს უამრავი ლექსი, სასიამოვნო გარემო შექმნეს დარბაზში.
ღონისძიებაში მონაწილეები:
 ბორცვაძე თამარი,ამირხანიანი გიორგი, ბუკუკიშვილი ანაბელა, მჭედლიძე ევა,ბზუკაშვილი ნინო,ბულაშვილი ალექსანდრე, კიკნაველიძე ლიზი, კაპანაძე ლუკა, ტალახაძე საბა,შაკო ხოხონიშვილი, მარტყოფლიშვილი გურამი,ია თევზაძე, თინათინ ქიმბარიშვლი,გიორგი ნიკვაშვილი,ანა გიანაშვილი,ჯონი გონგაძე, ლიკა იაკობიშვილი“,ნათია მაისურაძე.
23 აპრილს----მე-7 გ კლასის ძალებით ჩატარდა კონფერენცია“ რა უნდა ვიცოდეთ ქართული ენის შესახებ“(მ.ტაბატაძე). მოსწავლეებმა წარმოადგინეს 4 თემა“:
1.ქართული ანბანის წარმოშობა“---ქეთი მაღრაძე
2.“ქართული ენის წარმოშობის თეორიები“--ლანა კაპანაძე
3.“ქართული ენის კონტაქტი  მსოფლიო ენებთან“---ნია მურჯიკნელი
4. „ქართული ენის დიალექტები“---თამარ ნებიერიძე
მისწავლეებმა დამსწრე საზოგადოებას გააცნეს ვერსიები მეცნიერული კვლევებიდან, გაუზიარეს ერთმანეთს აზრები, იყო შეკითხვები დარბაზის მხრიდან და რაც მთავარია, დააინტერესეს მკითხველი.
24 აპრილი---1)  მე-10 ა და მე-10 ბ კლასებმა ერთობლივი ძალებით მოწყვეს სასკოლო კონფერენცია“დიდი წიგნი“.რომელიც მიეძღვნა შოთა რუსთაველის“ვეფხისტყაოსანს“.
შორენა რევაზიშვილმა წარმოადგინა სლაიდ-შოუ და ისაუბრა „ვეფხისტყაოსნის“ მხატვრობის შესახებ;
 თიკა სულთანიშვილმა წარადგინა სხვადასხვა დროს გამოცემული წიგნები და ისაუბრა მათ შესახებ.
მარიამ გიგაურმა ისაუბრა ქალთა სახეების შესახებ „ვეფხისტყაოსანში“;
ნინო ლობჯანიძემ  წარადგინა მეგობრობა „ვეფხისტყაოსანში“;
ნინო ჭოველიძემ ისაუბრა სიყვარულის შესახებ „ვეფხისტყაოსანში“;
2)მე-8ა კლასში ჩატარდა ღია  ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე „ხანი უნდობარი“( ისტორია- ქართული) პედაგოგები : მზია ალთუნაშვილი, ნინო ბიძინაშვილი.
3) მე-6 ბ კლასმა წარმოადგინა ღონისძიება“ ყველაზე ნიჭიერი“ -პედაგოგი: მაყვალა ბერძენიშვილი.


0 коммент.:

Отправить комментарий