საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

16 апр. 2015 г.

“ENGLISH SPELLING COMPETITION”




რუსთავის მოსწავლეთა ფორუმის ორგანიზებით სსიპ რუსთავის მე-20 სკოლაში ჩატარდა კონკურსი “ENGLISH SPELLING COMPETITION” ,რომელშიც მონაწილეობა მიიღო მე-10,მე-16,მე-20,21-ე საჯარო სკოლებისა და კერძო სკოლა „რუსთველის“ მოსწავლეებმა.
კონკურსი გაიმართა 2 ტურად,პირველი ტური-წერითი,მეორე ზეპირი.ჟიურის წევრები იყვნენ  სსიპ  რუსთავის მე-20 საჯარო სკოლის ინგლისურის ენის პედაგოგები
: შორენა ბერიანიძე, ნანი პაპალაშვილი.
მეორე ეტაპზე გადავიდა 7 მოსწავლე:
ამირამ სვიმონიშვილი კერძო სკოლა "რუსთველი"
 თამთა ბენგლიანი მე-16 საჯარო სკოლა
 გიორგი ჯიოშვილი მე-10 საჯარო სკოლა
თამარ მაზიაშვილი 21-ე საჯარო სკოლა
თათია ჯანაშია 21-ე საჯარო სკოლა

 თიკა სულთანიშვილი მე-20 საჯარო სკოლა
 მარიამ გიგაური მე-20 საჯარო სკოლა

გამოვლინდა პირველ და მეორე ადგილზე გასული ორი მოსწავლე:
ამირამ სვიმონიშვილი - კერძო სკოლა"რუსთველი" .- პირველი ადგილი.
გიორგი ჯიოშვილი მე-10 საჯარო სკოლა- მეორე ადგილი.

ყველა მონაწილეს გადაეცა ორენოვანი სერთიფიკატი, გამარჯვებულებს კი ფასიანი პრიზები.ამ კონკურსმა რუსთაველ ახალგაზრდებს მისცა საშუალება განევითარებინათ მეტყველების უნარი და თავიანთი ნიჭი ფართო საზოგადოების წინაშე წარმოეჩინათ.

0 коммент.:

Отправить комментарий