საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

19 апр. 2017 г.

კალიგრაფიის კონკურსი

სკოლა ,,ლაზარეს" ინიციატივით წლებია ტარდება კალიგრაფიის კონკურსი. ჩვენი სკოლის მოსწავლეები აქტიურად მონაწილეობენ ამ კონკურსში. წელს სკოლაშივე ჩატარდა და გამოიფინა კალიგრაფიის ნიმუშები. სკოლის ჟიურის მიერ შეირჩა და კალიგრაფიის კონკურსზე გადაიგზავნა 35 მოსწავლის ნამუშევარი. კალიგრაფიის კონკურსში მონაწილეობა მიიღეს II, III, IV, VI, VII, VIII, IX, X და XI კლასის მოსწავლეებმა. კონკურსის ორგანიზატორთა მიერ გამოვლინდნენ გამარჯვებულები. მეორე ტურში გადავიდა ჩვენი სკოლის 6 მოსწავლე: 1. კახი გელიაშვილი (მე-3ა კლ) 2. ლიზი ბედოიძე (მე-3ა კლ) 3. ლიზი გოგოლაძე (მე-3ა კლ) 4. თამთა კორინთლი (მე-9ა კლ) 5. სალომე მაჭარაშვილი (მე-9ა კლ) 6. თამთა ქიმბარიშვილი (მე-11ა კლ) მეორე ეტაპი ჩატარდება სკოლა ,,ლაზარეში", სადაც მონაწილეები შეასრულებენ კალიგრაფიულ შედევრს. წარმატებებს ვუსურვებთ ჩვენს მოსწავლეებს!....

0 коммент.:

Отправить комментарий