საკანონმდებლო

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

24 апр. 2017 г.

ვიდეო-რგოლების კონკურსი

პროექტ ,,საზოგადოებრივი პროკურატურის’’ კამპანიის - „მოზარდები ოჯახში ძალადობის წინააღმდეგ’’ ფარგლებში, რუსთავის გიგა ლორთქიფანიძის სახელობის მუნიციპალურ თეატრში, რუსთავის საჯარო სკოლების მოსწავლეებს შორის ვიდეო-რგოლების კონკურსი გაიმართა. კონკურსში მონაწილეობა ჩვენი სკოლის მოსწავლეებმაც მიიღეს. ვიდეო-რგოლის შექმნაზე იმუშავეს მარიამ ჯიმშიაშვილმა (მე-11ა კლ), ანდრო როსნაძემ (მე-12 კლ), თამთა ქიმბარიშვილმა (მე-11 კლ), ფილმში მონაწილეობა მიიღეს: მარიამ ზაველურმა (მე-11 კლ), ლაზარე ხოფერიამ (მე-11 კლ) და ლაზარე კუპრაძემ (მე-5აკლ). ტექნიკური დახმარება მოსწავლეესბ გაუწია ისტ-ის პედაგოგმა ქართლოს სამარგულიანმა. კონკურსი რუსთავის რაიონული პროკურატურის ორგანიზებით, ქალაქის მერიის ხელშეწყობით ჩატარდა და მასში ქალაქის 17 საჯარო სკოლა მონაწილეობდა. მოსწავლეთა მიერ გადაღებული, ოჯახში ძალადობის ამსახველი ვიდეორგოლები სპეციალურმა ჟიურიმ შეაფასა. ჩვენი სკოლის ვიდეო-რგოლმა სიგელი და მაყურებლის მოწონება დაიმსახურა.

0 коммент.:

Отправить комментарий